Bakis söndag.

Det var väldigt länge sen jag kände så här på en söndag. Och jag är inte den enda av oss som känner så här idag.ar ingen aning om hur det vart så här haha, men kul hade vi i alla fall. Jag hade verkligen kul hela kvällen. Röjde runt lite överallt och träffade nytt folk, sånt är alltid kul! Trots att jag har varit bakis och väldigt seg  idag så har dage n ändå varit bra. Har degat på soffan och käkat pizza.varför röja runt i onödan när man inte riktigt är hel? Imorgon är det början på ännu en ny vecka och inte en sån rolig dag för mig. Ska först till tandläkaren (PAIN!) , och sen vara barnvakt, och sen jobb. Kommer ju vara helt slut imorgon kväll. Nee, nu ska jag sluta snacka en massa skit och fortsätta med min bakis söndag. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0