Barnvakt.

Som sagt tidigare så var jag barnvakt idag. Det gick faktiskt bra, så länge han fick kex så var han nöjd. Men det blev ingen arbetsförmedling, vart lunch och Sex and the city kollande istället. Men sånt får man ta när man är sjuk, då behöver man inte stressa runt direkt. Då ska man ta det lungt och tycka synd om sig själv.. lite åtminstonde! Imorgon blir det barnvakt igen, men det går nog bra. Har sagt åt Anna att hon ska spendera dagen med oss, lika bra så att jag inte nojar sönder om att jag ska göra något fel. Jag vet ju hur man tar hand om barn, och barn gillar mig. Men känner en sån stor press ifrån syrran eftersom hon verkar inte riktigt tro att jag klarar av det här, men jag ska bevisa henne fel, haha! Ne nu ska jag framkalla lite bilder som jag länge har sagt att jag ska göra. Go natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0