Mätt,trött,mätt.

Dagen började bra, fick oväntade pengar vilket gjorde dagen. Skattepengar som överraskade mig. Så det blev till att shoppa, men hittade egentligen ingenting som jag gillade så jag köpte parfym istället. Trots att jag var glad över pengarna så var jag på riktigt dåligt humör. Var hungrig och trött. Och en hungrig Emelie, det vill man inte uppleva.. blir riktigt otrevlig och grinig. Men nu är det problemet löst, har precis ätit som en byggarbetare. Så nu är jag på bra humör igen. Man märker verkligen skillnaden på mitt humör beroende på om jag är hungrig eller inte, jag blir en helt annan människa, det är som om djävulen kommer fram inom mig. Då är det ju tur att jag äter konstant, eller i "förebyggande syfte" som jag brukar säga. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0