Nya drinkar.

barnvaktandet igår gick jätte bra. Vi åt,vi myste och vi busade. Det var inte så jobbigt som jag hade föreställt mig, kanske borde skaffa jobb på dagis? höhö. På kvällen gick jag och Anna till Elina, för att ha en liten tjej kväll liknande grej eftersom hennes kära make var bortrest. Kvällen slutade med att vi hade kommit på tre nya drinkar, "Lurvig kavaljer i skumbad", "Mega cool förfest", och "Kanske vänner, superkompis". Och dem var faktiskt goda, tänka sig vilken fantasi man kan ha. Namnen kommer från att Elina har sånna där kylskåps ord som man kan göra meningar av så där av de konstiga namnen. Idag blir det nog att bara ta det lungt och förmodligen se på Sex and the city som jag tjatar så mycket om. I morgon blir det i alla fall utång med tjejerna. =) Om ni vill ha "recept" på drinkarna så är det bara att fråga.. tro mig dem var goda faktiskt!  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0