Sex and the city marathon.

Som jag anade, så har jag blivit helt besatt av serien. Har egentligen inte kommit så lång ens. Men så fort jag får tid så kollar jag direkt. Och jag kan inte kolla utan Anna eftersom vi skulle se alla tillsammans, så stackarn får nog bara ta och släppa allt hon gör och bara komma över och kolla med mig. I morgon blir det nog även att vi kollar på ett avsnitt eller två.. hoppas jag.

Idag var jag ledig så jag shoppade lite. Slog på stort och köpte en ny väska, en STOR väska, en sån där som man kan få plats med hela livet och lite mer i. Men jag är jätte nöjd med den. Köpte även en ny plånbok som jag verkligen gillar. Svart och enkel. Över lag så har dagen nog varit rätt så hyffsad, två dagar kvar av jobb sen blir det helg. Får lång helg till och med, slutar tidigt på fredag ( eller nja, lagom tidigt, slutar 16.30 men det e lagom när man ska kirra helg), och är ledig fram tills måndag! Underbart. Jag håller er uppdaterade om min sex and the city beroende och om vad som händer till helgen. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0