Vad säger horoskopet?

Seriöst, 3 gånger den här veckan så har mitt horoskop sagt "Denna vecka är bra för kärlek, du kommer finna kärlek, du kommer att få tillbaka känslor för en gammal flamma".. and so on. Vad menar horoskpoet egentligen? Fattar inte grejen, för det första vem ska jag bli kär i? Vart  finns denna person? Jag är trött på sådan kärlek. Var kär en gång för mycket och det räckte! Från och med nu har jag lovat mig själv att aldrig mer känna så där för en annan människa, det är bara för mycket. Så nu, OM jag väl finner någon som jag blir lite smått förtjust i så ska jag för det första inte falla för honom ( okej, han kanske är värd det) , men man vet aldrig.. lika mycket som att han kan vara värd det så kan han lika gärna inte vara det. Kärlek är lite grann som rysk rolette. Det är ett roligt (?) spel, men om något går fel så är det kört. Så oavsett hur mycket mitt horoskop säger att jag kommer att finna kärleken den här veckan, så vet jag inte om jag har lust. Så vidare det inte är någon hämtad ur en saga och som förstår mina mat/ätar behov, då kan jag kanske fundilera lite på saken. Det är egentligen lite tråkigt att en person kan ändra hela ens syn på kärlek men så är det. Det gäller att vara försiktig. För tydligen så är allt "tilllåtet" i kärlek, och då menar jag verkligen allt.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0