Är lite motsägelsefull.

Jag kallas för Emeliefight men insisterad på att jag är jätte snäll. Det är lite kul.


Förövrigt så kan jag berätta att jag och Anna gick upp himmlans tidigt idag för vi skulle åka och köpa nyårsklänningar, hittade verkligen inget som föll oss i smaken. Hittade en klänning, en leopard klänning. Den skulle jag kunna ha haft med mina leopard mönstrade pump som jag aldrig heller har på mig. Så det blev ingen klänning för varken mig eller Anna. Istället vart det naglar och glitter ( sånt som man måste ha på nyår ) , och en tjockis tröja för Anna.

Ikväll blir det feting kalkon middag, super gott och jag kommer gå upp 7 kg. Puss pusss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0