Asso nej.. förklaring.

Till er som trodde att jag är kär i Anna, så tänker ni ju helt fel. Det kanske framstod som det. Visst.. det är kärlek, men rätt sorts kärlek. It's friend - love. Och ni somhar haft en vän soom helt plötsligt blir kär och lämnar dig för en POJKE, vet hur de känns. Det är absolut inge fel på pojkar, ( Love them), men... jag saknar min lilla bananaface. =(

MEN hon ska i alla fall vara med mig på nyår, det gillar jag! För det tyckte jag var viktigt.haha. Får se btw vad vi ens gör på nyår. Det roliga är att hälften av oss (jag och anna) ska dricka.. medans andra halvan (sarah och matilda), ska vara nyktra. OJ! Hur ska detta gå? ;)


Syster,jag och Anna på förra nyår.

Kommentarer
Postat av: Anna

I will never leave you. Lät väldigt dramatiskt det där, som att jag ska försvinna helt o hållet haha.

2008-12-21 @ 17:28:20
URL: http://annabananaselander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0