Behöver man alltid en rubrik?

Behöver jag verkligen en rubrik när jag inte har något speciellt att skriva?

Vaknade lagom tidigt idag, så nu är jag trött. Jag blir verkligen trött snabbt, eller så sover jag bara dåligt? Jag har ju total vänt på dygnet och de kommer förmodligen ta ett bra tag innan jag vänder tillbaka det, men jag försöker åtminstonde. Men nu har det blivit så här i stället, Jag är fortfarande uppe lika länge, går upp lite tidigare, men sover mindre. Vet inte varför men har fått för mig att jag inte kan sova tidigt, det känns lite grann som waste på dag.

Så nu sitter jag här med min tredje kopp kaffe och fundilerar på vad jag ska göra idag. Får se vad dagen bjuder på. Något vettigt måste jag ju göra förutom att dricka litervis med kaffe.
 
Måste medge att jag tycker att jag är himmlans stilig med Annas brillz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0