Imorgon ska jag leka hemmafru.

Imorgon ska jag göra något som jag aldrig har gjort, ska baka lussebullar alldelses ensam. Efter mycket tjat på mammsen så gick hon med på att jag skulle få göra det, mn nu ångrar jag mig nästan lite. Jag är inte direkt så organiserad, så jag skulle inte bli förvånad om åtminstonde 3-4 bullar vart brända. Hade tänkt att gå upp tidigt också, så hoppas att jag håller det.. för annars blir hela min planering lite stressig.

Idag har jag inte gjort någonting alls. Känns jätte meningslöst att jag bara har vaknat och gjort ingeting. Men alla dagar kan inte vara fyllda med saker. Känns som om dagen har gått snabbt i alla fall. Ska se på film nu.Puss =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0