It's the same thing.

Nu inser jag att jag och Anna kommer skriva om samma sak, men det är pga våran diskution.

Det hela började med att jag kom hem från jobbet och har jobbat i magsjuka och berättade det för Anna. Saken är den att Noah också har varit lite magsjuk och jag är någon som never blir det. Jag kommer inte ens ihåg sist jag var det. *ta i trä*. Men sist jag jobbad där det fans magsjuka så klarade jag mig galant.Jag börjar tro om jag är immun eller något?

Och Anna är tvärt om, nu är hon jätte nojig att hon kommer att få det om hon träffar mig eller någon annan från våran familj. Jag förstår att hon nojar för hon brukar lätt bli smittad, och det är tydligen jätte hemsk att vara magsjuk. Men, jag hoppas bara att hon vill leka med mig i morgon och inte undviker mig som om jag vore pesten, då blir jag ledsen i ögat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0