Jag lovade bilder.

Som rubriken avslöjade så lovade jag er bilder och bilder ska ni få. Dock har jag inte alla bilder, eftersom Sarah inte har lagt in dem än. Men kan bjuda på lite biler på mig och Mariam.
 
Så såg vi ut i början av kvällen..

     Och så här såg vi ut morgone efter. Riktigt snyggt ;D

Vet inte riktigt vad jag ska göra med dagen. Vaknade redan klockan 8, av att mamma röjde runt och hade sig och jag hann bli pigg så jag gick upp, och då gick mamma och la sig igen. Och jag försökte prata med henne eftersom hon hade väckt mig och gjort mig pigg, men det gick inte så jag gick och duschade istället. Men det var jobbigt att gå upp så där tidigt så efter duschen och frukost så gick jag och tog en powernap igen.

Riktigt kul att man hinner ta en powernap innan lunch. Men man måste om man blir väckt så där, det är absolut inge kul att bli väckt när man verkligen vill sova. vad ska jag göra uppe klockan 8a liksom? absolut ingenting.

Kommentarer
Postat av: Mimi

Looking frääääsch.

2008-12-01 @ 15:50:07
URL: http://mimamimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0