Julklapps shopping.

Lite framsteg med dagen, har börjat köpa julklappar. Det är den 18e, och idag vart de första julklapparna köpta! Och jag är inte klar än. Har fortfarande en del julkappar kvar att köpa, men det hinns under helgen eller veckan. Jag är verkligen inge bra på att planera sånt här. Tycker inte om att planera överhuvudtaget, gillar mer att ta det som det kommer och det känns lite mer spännande att panik handla dagen före julafton.

Ikväll har jag sett på film med Sarah,Anna och pappsen. Såg på Barnhemmet. Den var faktiskt bra, men jag gillade inte slutet. Överlag så var hela filmen bra, och spännande och lite halv läskig, men slutet kändes så "ååh happy ending", fast det inte var så lyckligt. Men det är bara min åsikt,ni som också har sett den får gärna kommentera om vad ni tyckte om den. =)

I morgon är det helt plötsligt fredag igen. Får se vad som händer, känns inte som om det finns något alls att göra. Men får se, jag hoppas på att något lite halvt kul åtminstone händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0