Natt sökande.

Känns som om den här dagen har varit jätte konstig. Jag och Mariam skulle åka och se på "Patrik 1,5", men så blev det inte. Då beslöt vi oss för att ta en senare bio, vilket inte heller blev av så vi handlade lite. Jag köpte tights och en mössa och Mariam köpte en glass. Inte ens när vi har planerad spontanitet fungerar det. Men trevlig var det att umgås lite.

Förövrigt så sitter jag här och letar jobb, och det finns fan inga. Alla som lockade mig visade sig att vara i Södertälje, Lidingö eller liknande. Jag orkar inte gå upp 05:00 på morgonen för att åka till ett jobb långt, långt borta. Det var jobbigt nog att gå upp och börja 7 här.

Det här med att söka jobb är inte lätt folket, svårare än vad jag trodde. Jag tror nästan att chansen för mig att hitta en fin man och gifta mig rik är större än att hitta ett bra,välbetalt, lagom nära jobb. Jag borde ha börjat plugga direkt efter gymnasiet, det hade varit bättre.. =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0