Nu är jag frisk, hoppas jag!

Usch usch, det här har verklign inte varit någon rolig vecka. I torsdags trodde jag att jag var frisk, men icke då! Var precis lika sjuk igår, men idag känns det bättre på riktigt. Så nu hoppas jag att helvetet är över, för jag behöver verkligen mat! Är så himmlans hungrig, och går kväll/natt var fet mat det ända jag kunde tänka på efter gårdagens diet som bestod av ett äpple och lite soppa.

Men en sak som kan vara lite positivt med allt det här är ju att magsjuka är en effektiv bantning, har gått ner nästan 5 kg. Woho tänker jag, men sen så känner jag ju mig själv så bra så jag insåg att jag kommer ju bara gå upp det här igen den här veckan eftersom jag kan äta, och SOM jag tänker äta. haha.
 
Idag tänker jag nog bara vara hemma i alla fall, så att jag är 100 på att jag är riktigt frisk. Kanske borde hjälpa mamma lite med pepparkaks baket, det luktar i alla fall super gott i hela lägenheten, åååhh :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0