Nyår snart.

Snart har ännu ett år gått, tiden går himmlans fort faktiskt. Mycket har hänt under det här året, lite för mycket i vissa fall.Ibland undrar man hur man ens har hunnit med att smälta allt. Det bästa med nya år är att det känns om en ny "start", man kan likom glömma allt skit från förra året och enbart välja att minnas det bra och se framåt.

Finns egentligen mycket med det här året som jag ångrar, men man lär sig av sina och andras misstag, genom det blir man en bättre människa. Finns också mycket som jag borde ha gjort som jag har insett nu, men just då var jag inte lika bra i sinnet som jag har blivit nu. Är inte den som är den som pekar ut folk, men under det här året fick jag uppleva mitt livs största misstag, och jag ångrar hur jag hanterade allt, men hänt har hänt, och nu vill jag inte ens slösa min tid åt att ens ägna en tanke åt misstaget.

Men det har hänt mycket kul också, och jag har världens underbaraste vänner att tacka det för. Det roligatse det här året var nog ändå att ta studenten, det var en underbar dag. Vill tillbaka dit, och göra om det! Finns så mycket bra minnen och kul random saker som vi har gjort, att jag inte ens vet vart jag ska börja. En sak kan jag säga.. jag hoppas att nästa år blir lika bra med mina flickor, dem är dem bästa. Det är kärlek om något. <3


Kommentarer
Postat av: Mariam

Emelie har stora baz00mas. ^^

2008-12-28 @ 19:26:16
URL: http://mimamimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0