Smeknamn - The fantastic four.

Jag har fundilerat lite om mina vänner och våra smeknamn.

Anna = Bananaface
Matilda = Madame
Sarah = Milfjävel
Jag = Emeliefight


Lite roliga smeknman. Med dessa namn kan vi ju skaffa en riktigt superhjälte grupp. Tänk er, Madame till er räddning! Undra vad våra super hjälte krafter skulle vara då? Kan ju skriva några exempel.

Madame - Vet allt, du kommer aldrig ha rätt oasvett hur rätt du än har, till slut kommer du att ge upp.
Milfjävel - Är en mamma, vad är mammor bra på? Baka och tjata. Precis.. behöver jag säga mer?
Bananaface - Här är det lite mer oklart vad hon har för krafter, dem är liksom lite dolda. Och nej, hon kommer inte få ett ryck och börja kasta bananer på dig. Men det hade ifs varit ett rätt så bra trick! ;)
Emeliefight - Jaa du, man vet aldrig. Namnet kanske säger allt? Men jag är faktiskt snäll.. Jag lovar!


Tillsammans är vi oslagbara. The fantastic four. =)

Kommentarer
Postat av: Mimi

Vad är jag då? Er maskot eller? Eller hjärnan bakom hela operationen... Mm, så måste det vara. Hjärnan bakom allt får aldrig någon cred!

2008-12-16 @ 02:10:54
URL: http://mimamimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0