stackars mig.

Det är himmlans synd om mig.

Nu har hela familjen haft magsjuka, även jag. Jag tror jag gav mig själv otur eftersom jag hela tiden har påpekat att jag typ aldrig blir magsjuk, sa det till allt och alla.. och sen blev jag sjuk! Nu börjar jag ifs att må bättre, men igår trodde jag nästan att jag var döende. Kunde varken äta eller dricka något, så i morse när jag vakna var jag riktigt törstig.

Nu börjar jag i alla fall må lite bättre. Har druckit juice,te, och ätit lite soppa så nu känns det bättre. Men är fortfarande jätte hungrig och törstig men vågar inte gama i mig som jag brukar göra. Det enda som jag känner mig riktigt sugen på just nu är faktiskt fruktsallad, det skulle ha varit gott. Mättande och vitaminrikt så blir kroppen lite stabil igen.

I morgon ska min kära Anna på arbetsinterjuv, hoppas det går bra och att hon får jobbet. Det är på tiden att hon får ett jobb, hon som har sökt jobb i flera månader. Så jag håller tummarna för dig bananisen. <3

Så ser en seriös Anna ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0