En perfekt lista att summera 2008.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Yes, mycket bra och mycket dåligt. Men det var värt det.

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inte vad jag vet, isf har dem döljt det väldigt bra.

Vilka länder besökte du?
Räknas Åland? :$

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Vet faktiskt inte. Är nöjd med året trots allt som hände.

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid minnas, och varför?
30 maj - studenten. 23 december, men det är en hemlis :$

Vad var din största framgång 2008?
Fick relativt bra betyg. Skaffade ett bra jobb som jag trivs med och jobbade hårt.

Största misstaget?
Det ska vi inte nämna högt, alla vet redan svaret.

Bästa köpet?
Köp och köp? Tatuering och dator. Mycket nöjd =)

Vad spenderade du mest pengar på?
Ätbart och alkohol förmodligen. Det vanliga ni vet ;)

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Många gjorde det :)

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2008?
Hoffmaestro -seize the day. Finns så många, vet inte vad jag ska välja! =/

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Båda.

Vad önskar du att du gjort mer?
Haft mer kul, om det är möjligt? haha

Vad önskar du att du gjort mindre?
Slösat pengar på onödiga saker.

Favoritprogram på TV?
Oj, det här är pinsamt. Men Andra Avenyn. Är hooked.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Feta ost. Jäkla Alex som förstörde :(

Bästa boken du läste i år?
Snabba cash.

Största musikaliska upptäckten?
Hardstyle. Fattde inte hur mycket jag gillade det.

Något du önskade dig och fick?
Får alltid allt jag vill ha.

Något du önskade dig men inte fick?
En hundbebis :(

Årets bästa film?
Vet inte. Stardust kanske?

Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Hur många år fyllde du?
Jag fyllde 19. Och firade med dem bästa =)

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Absolut ingenting.

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Random. Olika dag från dag.

Vad fick dig att må bra?
Mina flickor

Vilken kändis var du mest sugen på?
Johnny Depp. He's the one.

Vilken politisk debatt engagerade dig mest?
Ingen :S

Vem saknade du?
Ingen antar jag.

De bästa nya människorna du träffade?
Träffade inga nya.. vad jag vet? :$

En värdefull läxa du lärt dig i år?
Allt bra i livet tar sin tid, det är värt att vänta. =)

Kommentarer
Postat av: ARG MATILDA

så har du precis som sarah skrivit att den är töntig listan... du får stryk du med...

2008-12-31 @ 13:57:41
URL: http://matildacavallius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0