vi är inte bra på det här asso.

Jag och Marim spontan bestämde hela två gånger igår att g på bio. Tror ni att vi gick på bio? Nee. på vägen till Kista så kändes det helt fel att gå på bio så vi handlade lite istället.Jag köpte en mössa och ett par tights, och Mariam en glass. Vi är riktigt dåliga på det här. På bussen å väg till sollentuna sation säger Mariam det här med ett ryck :

- "OMG,är det det här som är väsby donken?!"
 Ja svarar då med "Väsby? Vi åkte ju precis från Kista"
- DÅ sa hon lite generat " Ja jag vet det var inget. :$"



Ibland tror ja att åde hon och jag har en tedens att prata utan att tänka. Sötnos. <3

Kommentarer
Postat av: Mimi

Heeeeeeeeeeh :$

2008-12-04 @ 15:27:47
URL: http://mimamimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0