Yaaye, köra bil!

Igår gjorde jag något som jag aldrig har gjort. Jag körde bil! Övertalade Patrik om att låta mig köra, och det fick jag. Var jätte nervös, eftersom jag typ aldrig har kört, har kört en gång rakt fram typ 100 m. Visst hade jag lite svårigheter och bilen stannade lite då och då, men efter ett tag fick jag in det hela och fick köra mycket och rätt så långt. Det var super kul, fick mig att fundilera på om att skaffa körkort.

Undrar vad jag ska göra med den här dagen? Jag vaknade för en halvtimma sen, det känns jätte meningslöst! Känns som om jag borde ha sovit bort hela dagen istället. Kommer ju aldrig kunna sova sen, vilket jag måste eftersom jag ska jobba i morron. Nästan hela dagen också, det blir skönt betalt med helg OB =) Yaaaye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0