Äntligen frihet i morron!

Efter att ha jobbat hela förra helgen plus hela veckan så känner jag att jag är i behov av lite ledighet! Jobbar i morgon (morgon pass dock börjar 7!!), men det gör inget för sen är jag ledig hela helgen, UNDERBART! Nu när man har spenderat så mycket tid på jobbet så känns det nästan som om man bor där, och att folket där är ens vänner. För helt seriöst, jag är så mycket där så att det känns som hemma och när jag väl är ledig så spenderar jag en stor tid med att prata om mitt jobb. Lite kul faktiskt. Jag tror inte att det är många som tar studenten och får ett jobb som dem verkligen trivs med. Jag trivs både med personal och med dem som bor där. Plus att man får fika, och det är ju ett plus i kanten! Får se vad jag hittar på för bus i helgen, men något kul måste jag göra, för annars kan jag ju lika gärna jobba. Haha workaholic nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0