Congratz!

Idag fyller lilla Noah ett år. Man får gratulera! Tiden går ju så snabbt, och riktigt vild är han precis som hans moster! Så idag blir det kalas med en nalle tårta. Min syster hade stora ambinationer när det gällde tårta, det skulle inte bara vara tårta utan en nalle tårta eftersom det var gulligt. Det är jätte kul att se henne hålla på så där för hon är inte riktigt den som är så där pluttig nuttig av sig. I alla fall inte i allmänheten haha. Nog om det är trött från igår, behöver dricka kaffe..känner hur kaffe abstinensen börjar komma i kroppen. Helst av allt skulle jag vilja hälla det i ögonen eftersom det där tröttheten sitter i. Igår var en mycket annorlunda kväll.. vet inte riktigt vad jag ska tänka om saken. Roligast med kvällen var ju att hoppa stutsamatta, fundilerar på att skaffa en men har ingen aning om vart den skulle kunna få plats! Utöver det var det en väldigt konstig kväll och jag vet inte vad jag ska tro och på vem jag ska tro. Lika bra att enbart tro på mig själv.. det är ju då det blir bäst resultat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0