Försvunnit och återvänt..

Ännu en gång har jag bara försvunnit och kommit tillbaka till min lilla blogg. Det beror dels på att jag har haft massor att göra, och att mitt internet fungerar inte för tillfället. Men det ordnar sig nog snart. Min helg var underbar! Var på Åland med Anna och Amanda. Tog sista båten över dit, så resan började med drinkar på den rätt så tråkiga båten. Sedan vart det av på ute ställen, där vi inte kom in på.. men efter många om och men så kom vi till sist in utan att bli utslänga. Massa dricka och massa skoj, det är vad en hårt arbetande flicka behöver ibland. Vill redan tillbaka och röja runt. Det är en helt annan känsla där än vad det är här. Folk är lite mera chill där. Nu är det bara 13 jobb dagar kvar tills jag får lite sommar på riktigt, underbart.. underbart! Får hoppas bara att jag får tur med vädret då. Det hade ju varit perfekt. Denna vecka består av jobb och slit.. inget interessant. Men man vet aldrig vad som kan dyka upp ;) Jag ska försöka att hålla er uppdaterade. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0