Fredag och tacos :)

Nu har det blivit så att jag har glömt bort att skriva blogg igen, eller inte hunnit. Känns inte som om jag hinner med så värt mycket under mina dagar. Jag jobbar, kommer hem och tvingar mig själv att vara vaken och sen så sover jag. Måste se till att jobba lite mindre och ha tid för att göra saker.

Går dagen var jätte mysig. Vi hade taco middag hos Anna som jag längtade efter hela dagen. Det var så underbart gott! Vi flickor kan det här med mat. Mat är ju liksom lite av våran grej. Nästan som en religion. haha. Efter middagen så vart det en kväll med vin och massa mys. I love it. Nu måste jag verkligen försöka skriva blogg lite oftare så att ni (mina få läsare), har koll på vad jag har för mig. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0