Helg och tidsfördriv.

Det har varit så himmlans skönt att ha helg och bara ta det lungt utan stress. Skönt att få sova ut och roa sig lite. Helgen har faktiskt varit jätte bra, har mest umgåts med Anna (som vanligt) höhö. Druckit vin och snackat skit, det är sånt som man behöver ibland! Idag blir det till att shoppa och jag hoppas att jag hittar något, det är ju trots allt ortfarande rea så något lär man ju hitta. Blir ju besviken på mig själv om jag inte hitta åtminstonde något. Vissa tar shopping på största allvar och planerar verkligen sin shopping, jag ser det mer som ett tidsfördriv när man har lite tråkigt. Nästa vecka blir liten lika stressig som den här var. Då jobbar jag bara måndag-tisdag, och sen på fredag och söndag. Så en aning lugnare blir det. Ser fram emot nästa lördag också, då fyller lilla Noah ett år. =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0