"Ain't nothing but a hairflip".

Går dagens utgång var jätte mysig och det slutade på donken som vanligt. Mitt i allt har vi börjat med ett nytt uttryck också.."Ain't nothing but a hairflip". För dem som vet vem Chris Crocker är (Leave Britney alone killen), så vet man att även det citatet kommer där ifrån. Men det var ett riktigt skönt citat, liksom det nya "whatever", ska satsa på den kommentaren! hah. Nog talat om går dagen, idag har jag legat och stekt i solen, satsar på att bli brun. Sedan var det i väg till min kompis mottagning för idag tog hon studenten!Ännu en från kompis gänget som nu har blivit "vuxen" höhö. Men det var jätte mysigt. Det var vi och hennes familj och hennes man. Druckit massa champange och ätit god mat och god tårta. Det är sånt som alltid uppskattas hos mig! Synd bara att jag var lite trött från igår dagen och hela förra veckan för den delen. Men för av avrunda det hela så var hela dagen en bra dag!


Där har vi henne,student tjejen! =) Och btw, grattis till alla andra som även har tagit studenten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0