Babbel babbel.. mat!

Går kvällen började med att jag och Elina tog en promenad i spåret, och beslutade oss sen för att dricka lite vin och se på "fear and loathing in las vegas". sen följde jag Elina för hon skulle upp tidigt idag och jobba och träffade Anna istället. Då drack vi mera vin och röjde runt och bara hade allmänt kul! Efter det hittade vi en "fest", eller vad man nu ska kalla det och stack dit och var där i några timmar. Går kvällen var en sån där kväll som det känns som om den aldrig tar slut. Att den bara fortsätter forever and ever.. Men sånt gillar man! Det känns som om man får ut mer av kvällen då haha. När vi väl drog oss hemmåt runt 5-6 tiden så hade solen gått upp och himmlen var klarblå. Jag hoppades på fint väder hela dagen, men det vart siså där faktiskt. Innan jag och Anna gick och la oss så åt vi självklart lite också, det måste man ju göra så att man mår åtminstonde liiite bättre på morgonen. Jag säger ju det, mat löser ALLT, det finns absolut inget dåligt tillfälle att äta! Mat är ju underbart, mat är liksom kärlek! Den bästa kärleken ever, mat sviker dig aldrig! haha. Ska lägga in lite bilder från igår också. Enjoy folket! Puss =) 



                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0