Bloggandet.

Egentligen om man tänker efter så är det inte riktigt så intressant att läsa folks bloggar.. Inte min i alla fall, tror jag. Jag är en intressant person, har bara inget kul att skriva om så det blir egentligen bara en massa babbel från min del. Vissa tycker säkert att jag har massa intressant att komma med i min blogg, men.. njaae. Jag är inte lika säker jag! Jag menar, jag skriver mest för att skriva av mig lite, vilket även många andra gör. Jag gillar att läsa andras bloggar, även fast det kanske inte står mer än om vad dem har gjort under dagen, men det är kul ändå. Speciellt att läsa ens vänner som man inte umgås med så mycket, då blir man uppdaterad om vad som händer i deras liv, bra grej! Får se hur den här dagen blir. Har i alla fall en väldigt stor lust att hitta på något, vet inte vad men typ göra något galet! Inte överdrivet galet men lite lagom så där äventyr. Idag k'nner jag mig också som en sån där "hej jag vill göra mig fin" dag. haha. Men vi får se hur kvällen blir, jag lär ju hålla er få som läser min blogg uppdaterade i morron om jag var på äventyr eller inte. Ha en bra kväll! Puss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0