En onsdag!

Idag fick jag ÄNTLIGEN sova ut för en gångs skull. Happy, happy kan jag säga! Det har ifs varit en jätte seg dag och jag har bara slappat hela dagen, knappt varit ute. Men det har varit en skön dag. Sånt som man behöver ibland. Kvällen blev ifs bra. Började med att Anna och jag gick till ica för att köpa lite smått & gott (för man kan inte ha en hemma kväll utan godsaker), och sedan gick vi till mig. Först blev det att vi kollade på Sex and the city innan fotbollen började. Och sedan vart det fotboll. Jag tror aldrig jag har sett Sverige spela så där dåligt, och jag tror att till & med jag skulle ha kunnat gjort det bättre! Men men what to do? Tråkigt att Sverige åkte ut bara nu när jag har börjat fatta intresse för fotbollen.. haha! Det är ju faktiskt ganska så kul att se på fotboll, kanske ska satsa på att bli fotbolls huligan? Det hade sett kul ut. Fundilera på det ni! Kärlek! =)

Kommentarer
Postat av: Mariam

Har du saknat miiiiiiiig?

2008-06-19 @ 12:19:58
URL: http://mimamimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0