Överlevde dagen, men inte känslan.

Den här dagen har varit så himmlans lång. Var på jobbet från 8:15 - 20.30! Slitsamt måste jag säga. Först var det ifs massa möten och grejer, men även det tar på ens krafter och sen direkt efter det så började jag jobba. Pga personalbrist så vart det mycket mer att göra, men vi hann med så det känns ju lite bra! Även att jag har fått 12 timmars betalt idag känns ju toppen. Men nu är jag som sagt väldigt sliten, men känner inte för att sova.. då kommer bara en ny dag, och det betyder att jag är ett år äldre då. Snacka om att jag har åldersnoja! Det är sjukt hur mycket åldersnoja jag har, innan jag fyllde 17 så hade jag ångest i flera månader och tyckte att livet snart var över, och nu är jag ju ändå snart 19, har precis slutat skolan och har egentligen hela livet framför mig. Men det ända jag kan tänka på är i princip att "fan jag har inte flyttat hemmifrån, har ingen pojkvän och ingen aning om vad jag ska göra i livet". Jag vet att det låter helt knäppt, och jag vet det själv, men kan inte låta bli! haha. Är det någon annan som även har denna onödiga åldersnoja? Tell me about it!  Natti natt folket! Puss =)


Kommentarer
Postat av: Änabanana

Läskigt att jag hade samma funderingar över mitt liv igår kväll, haha.

2008-06-18 @ 14:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0