Spelar det någon roll?

Jag har tänkt på en sak, spelar det egentligen någon roll vad man gör? Det finns så mycket man gör som egentligen inte tjänar någonting till. jag vill inte säga att jag är guds bästa ängel, men jag är sjukt snäll. Asso jag är verkligen en snäll människa mot andra. Ställer alltid upp, men när jag enbart ställer upp och inte får någonting tillbaka så får det en att börja undra, vad spelar det för roll? Skulle personen/personerna i fråga märka om jag slutade ställa upp? Eller tar dem det bara för givet att jag alltid kommer att göra det? Det är faktiskt ingen kul känsla jag har idag, antar att det är en dålig dag och jag enbart är lite bitter, men ändå. Vad tycker folket? Är det värt att vara snäll när det känns som om ingen ens märker allt man gör? Nää , nu ska jag sluta vara bitter det är trots allt fint väder och i morron blir det en bra dag! Fööör Min lilla Matilda tar studenten...FYFAN VA HON ÄR BRA!  Hon är faktiskt bra, en av dem bästa! Men jag saknar henne lite, känns inte som om vi har umgåts på länge, och det är synd! Men nu får det fan bli ändringar på det. Nu när vi alla är "vuxna". Hah, nu får vi ju börja hitta på vuxen grejer.. som.. .gå på museeum och dricka låd vin. Ifs, låd vins grejen gör vi ju redan, men aa my point was nu klassas vi som vuxna, då kan man ju lika gärna göra vuxen grejer. Jag, Matilda och våran kära vän alkoholen. Skåål!
Jag och Matilda. Kärlek, Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0