Stress!

Min vecka började helt lungt, jag gled omkring och gjorde ingenting. Sen kom torsdagen och då började stressen. Skulle till banken när min chef ringer och frågar om jag kunde jobba ( vilket jag aldrig tackar nej till ) ,Så då blev det att jag skyndade mig till banken för att fixa med mina papper, kom hem, stress åt och sen skyndade mig till jobbet. Där jag stressade ännu mer! Som tur var, kunde jag sno lite pannkakor som var kvar från lunchen där, och det gjorde min dag lite bättre! Sen så fortsatte jag att stressa runt hela kvällen, till och med hemma. Min fredag kändes också stressam, för då skulle jag till banken igen, men för att ta ut pengarna den här gången. Missade bussar och vart jätte stressad! Men eftermiddagen vart lite bättre, jag och Anna åkte och shoppade lite. Det kändes bra att shoppa!! Sånt som gör mig glad =) Jag köpte ett par skor, brillz, ett linne, och en "Fashion against aids" tröja. Efter shopping turen drog vi hem till mig för att äta (gama?), lite. Det blev en stor tallrik med kött och pommes och sås, därefter jordgubbar med mjölk och sen en massa godis. Jag fattar inte riktigt hur vi får i oss allt, men det funkar! Och tro mig, det är ett riktigt under att vi inte rullar fram! Haha. Undrar hur denna dag blir, ingen mera stress hoppas jag! Ha en bra dag i regnet! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0