Åka buss.

Min dag har bestått av att åka fram och tillbaka till Anna.

- I morse så åkte jag från Anna
- Runt 2 åkte jag till Anna
- Lekte hos Anna
- Runt 5 tiden åkte jag från Anna igen
- Hem och åt
- Runt 6 tiden åkte jag ännu än gång hem till Anna.
- Vi tog det lungt
- 8 Åkte jag hem igen.


Min dag har alltså bestått av åka buss (och blivit irriterad över att den var försenad varje gång!), och lekt med Anna. Får se om det blir lika myckket åkande till Anna i morron också. Kul om jag får för mig att djura fram och tillbaka lika mycket varje dag, till slut lär det ju bli samma busschaufför som lär börja undra varför jag hela tiden åker fram och tillbaka. Roligt "hej jag är arbetslös" experiment. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0