Är det sömn medel i välling?

Okey först och främst, skriver man Sömn medel, eller sömnmedel? Jag är trött så jag fattar inte hur man skriver ordentligt just nu. Men tillbaka till rubriken, jag är lite barnvakt så skulle jag ge välling efterson Noah vaknade och så somnade han direkt. Så började jag tänka, men så gör han ju varje gång han dricker välling. Blir sömnig och sen så somnar han. Vad är det som gör så att han somnar? Har dem lite sömnmedel i vällingen eller? Någon som har kollat upp det här? I så fall, fungerar det även om jag skulle dricka lite välling när jag har svårt att sova? Någon som vet det här kan ju mer än gärna informera mig. Danke! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0