är det tisdag eller onsdag idag?

Helt seriöst så har jag nästan ingen koll på vad det är för dagar längre. Jag vet när det börjar närma sig helgen, eftersom alla frågar vad man ska göra, men om folk inte gjorde det så skulle jag nästan inte ha någon koll alls. I för sig så vet jag att det är tisdag om det är Desperate housewifes på tv. Bra att jag kan ha lite koll på dagarna genom tv program.

Gick upp tidigare än vanligt idag, kändes liksom lite onödigt och sova, vet inte varför jag kände så? För jag tycker om att sova, en av mina favorit saker att göra efter att äta. Gick upp och degade hela morgonen fram tills typ ett när jag tyckte att jag borde duscha eftersom jag ville vara lite söt idag! Inte för att det händer något speciellt, men det känns bra i kropp och själ att vara lite så där extra söt på en vanlig veckodag.

Tyvärr så har jag fortfarande inte hittat min kamera sladd (har ifs inte letat), så jag kan inte tönta mig med att lägga upp en bild på "dagens outfit". You'll just have to imagine it, haha! Och om ni föreställer er att jag har balklänning plus en tiara så är det.. helt fel ,tyvärr :(

Får se vad resten av dagen ger, hoppas i alla fall att den ger mat, är hungrig som ett djur! Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0