Är du hungrig? Ät!

Nu är mina två senaste rubriker lite motsägande, men det här har inget med de förra inlägget och göra. Patrik är lite ologisk ibland. Ni ska få ta en del av detta..

Patrik : Jag är hungrig.
Jag : Ät?
Patrik : Men är inte jätte hungrig.
Jag : Men ät i alla fall, i förebyggande syfte liksom.
Patrik : Aa kanske. 
Jag : Men ät bara?
Patrik : Ska ju ändå äta om typ 5 timmar.



Jag vet inte, men om jag är hungrig NU, så vill jag nog helst äta direkt.. inte hungra i 5 timmar. Det där är inte logiskt i min värld. Är du hungrig så äter du, till och med om du bara är lite små hungrig så ska du äta! Det är ju hemskt att vara hungrig =( Patrik verkar inte ha fattat den här "Hungrig? - Ät! " grejen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0