Dåliga vibbar och äppelpaj.

Sitter här och tröst/vanligt äter äppelpaj. Anledningen? Jo först och främst för att jag är hungrig, vilket jag har varit hela dagen. Och för att jag har så sjukt dåliga vibbar för imorgon att jag behövde äta något. I morgon som sagt får jag veta om jag får lägenhet eller inte. Men jag tror jag har brngat otur över mig själv genom att vara glad över att jag förmodligen kommer att få den. Det är alltid så, så fortf man är glad eller hoppas på någonting så går det oftast åt helvete. Men om man bara tar det lungt och inte tänker på det så blir det bra. Det är lagen om all jävelskap. Inte undra på att svenskar anses vara bittra.. ?

Borde egentligen sova eftersom jag har tänkt att gå upp tidigt och "fånga dagen", men är bara för pigg. Synd att hela familjen går och lägger sig så tidigt. Gud vad jag önskade att jag jobbade just nu.. =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0