Det är iaf lite ordning på mig.

Sitter här och väntar på att bilderna från gammla datan ska sparas i externa. Tar riktigt lång tid, hade mer bilder än vad jag trodde. Och ordning var det på mig i gammla datan. Allt var i mappar, alla bilder och all musik. Med kategorier och datum. Undra hur det kommer sig att jag var så himmlans ordningssam? I för sig så är det ju bra, för det underlättar nu när jag letar efter bilder.

Bra att jag tog tag och gjorde det här, det betyder att jag kan lägga in massa gamla bilder i bloggen.Skrivs sen  :**

Kommentarer
Postat av: Bananis

Åh jag vill se bilder, o vad fin historia du gjort om oss haha!

2008-11-15 @ 16:54:02
URL: http://annabananaselander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0