Det gäller att känna sig själv.

Alla som känner mig vet att jag är en hungrig, lite smått galen flicka med ologisk logik. Saken är den, att jag känner mig själv till 110% så jag bryr mig inte om att folk vet om det här om mig. Jag är mig själv i alla lägen, jag säger det jag tycker och gör det jag känner för. Varför ska man hålla på att vara något som man inte är?

Tänk er mig så här  :

- Nyttig, och äter regelbunda tider och rätt.
- Sluta äta när man är mätt och inte fortsätta bara för att det är gott.
- Tränar minst tre gånger i veckan.
- Har på mig kläder bara för att det står att man ska ha det i senaste Veckorevyn.
- Äter "skräpmat" och godis enbart på helge.
- Är seriös i alla tillfällen.
- Städar bara för att göra någon annan glad, och inte för att det behövs.

Om jag var så där, så hade det inte varit den riktiga Emelie. Den riktiga jag lever livet efter mina livs motton.

- Man ska göra det som känns bäst i hjärtat.
- Man ska äta det man vill äta
- Träna när man vill (eller om det verkligen behövs),
- Man ska inte stressa upp sig för olycka i livet, allt händer för en anledning.
- Man ska säga vad man tycker och känner för/om folk och situationer.


Ja, asso jag vet inte vad ni tycker om det hela nu. Men man måste ju bara älska den sanna Emelie! ;) (Heeej ego!)

Kommentarer
Postat av: steph

mm justää . =) va dig själv imorn då gumman :D gama =) Vi gamar. Vi äter upp killarnas mat också ..

2008-11-27 @ 13:23:25
URL: http://puzzylicker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0