Det här är inte bra för mig.

Jag tog mig en liten tankeställare.. det är nog absolut inte bra för mig att vara uttråkad. I natt beställde jag saker för 1500. Bara så där, på 5 minuter var jag 1500 kr fattigare. Har pengar, men ändå, behöver ju inte slösa bort allt. Visst beställde dyra saker, och ett par skor så det är väl bra.

Sitter här och väntar på att klockan ska bli fyra så att jag kan duscha. haha. Nu undrar ni säkert varför jag just ska duscha klockan fyra? Jo, för att dem har vattenlednings lagningar så dem stängde av vattnet mellan 8-16 och jag var dum nog att inte gå upp vid halv 8a bara för att duscha en snabbis. Så nu får jag sitta här.

Undrar om det verkligen tar 8 timmar att laga ledningar? Dem måste ju ha långa raster i mellan så där. Någon som vet något om det här så får ni gärna berätta innan jag dumförklarar vatten lednings folket. =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra att du byggt om, nu får du guldstjärna *

2008-11-10 @ 20:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0