Det underbaraste som finns.

Det underbaraste som finns är nog choklad. Undrar vad jag hade gjort utan choklad i mitt liv, eller min vardag för den delen? Det är nog en av det underbaraste som finns i denna värld. Jag tycker om choklad så mycket att jag tycker att man kan äta det vilken tid på dygnet, hur mycket som helst eftersom " det är en del av min kostcirkel".

Det märks att jag inte har något liv överhuvudtaget eftersom jag har slutat skriva om mina dagar. Alla ser ju ändå precis likadna ut. Vaknar, dricker kaffe, duschar, drucker mer kaffe, har allmänt tråkigt, sover. Ja, folket så interessanta är mina dagar, Någon som har något förslag på vad jag kan göra för att hålla mig sysselsatt under dagarna? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0