En tidig dag.

Idag var jag uppe tidigt! Rean klockan 8:00. Nu kanske ni tror att jag har blivit knäpp och går upp självmant klockan 8 på morgonen.. men icke då! Hade tandläkar tid i Sollentuna, så jag var tvungen att gå upp tidigt. Det var inte så jobbigt som jag trodde, det var nästan lite mysigt. Nu är klockan 12:50 och jag är pigg, duschad och fixad och bäst av allt inte nyvaken och seg som alla andra dagar.

Nu sitter jag här och har allmänt tråkigt och dricker lite kaffe och lyssnar på lite nice musik. Undrar om jag tänker göra något mer vettigt idag? Kanske kan städa lite.. Eller, nää nu ska vi inte överdriva. Har gått upp tidigt och varit hos tandis, mer action än det är ju överkurs för en arbetslös flicka. 
 
 Hej, vi är arbetslösa! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0