I love it!

Eftersom jag har fått för mig att se på film innan jag går och lägger mig varje kväll, så blev det självklart en film igår. Ingen annan än Edward Scissorhands. Älskar verkligen den filmen, den är så.. fin! Det är en riktigt skön vinter film tycker jag, känns som vinter när man ser på den. För er som inte har sett den, så kolla på den, den är underbar!
                                                                                        
Idag är jag och alla som verkligen älskar snö riktigt lyckliga. Det snöar på som bara den! Jag är nog en av dem få som tycker att det känns bra när det snöar. Det ser så vacker och stillsamt ute, och jag älskar verkligen att ta promenader i snön, känns riktigt lugnande. Ni får inte tro att jag är värsta freaket, men det känns som värsta terapin på något sätt. Att bara gå i snön, lyssna på musik, se snöflingorna. Ååh, så vackert!
 
                                                                                    


Kommentarer
Postat av: Mimi

Älskar också den filmen! Du har bra smak, meine Freundin.

2008-11-23 @ 15:45:55
URL: http://mimamimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0