I'm a dragqueen.

Det är fan tråkigt att vara arbetslös. Har inte gjort något vettigt idag, inte ens ätit fukost eller något sånt som man kan passa på och göra när man inte har något bättre för sig. Nee istället så satt jag och drack kaffe i två timmar och lala runt i lägenheten och tråkade framför tvn. Efter ha sysselsatt mig på det här sättet i några timmar så duschade jag. Tänkte att något behövde jag göra. Sen har dagen sett precis lika dan ut. Har sminkat mig två gånger och ser jätte fixad ut nu, trots att jag inte har något och göra. Fixat naglarna har jag också gjort.

Kul att man märker i inlägget till och med att jag är väldigt uttråkad! Kan passa på och lägga in lite mer bilder i från helgen, om det skulle roa er mina små läsare, det är nog i alla fall roligare än mitt babbel!
 


där kul hade jag och Anna när vi pudrade näsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0