It's saturday morning people!

Go morgon, go morgon! Sitter här och dricker oboy och är lite små trött. Det vart en vin kväll med mina flickor igår, för det var ju fredag. Och när det är helg, så är det helg! Tycker dock synd om dem som skulle upp tidigt idag. Anna ska på dop, och matilda på turk barn kalas. Vill också! Kul med barnkalas. haha.

Vet inte riktigt vad dagen har att bjuda på idag, men jag funderar på att faktiskt ta tag i att städa mitt rum, det behövs verkligen! Åtminstonde ta bort allt som jag delar säng med. Lite skönt med sov sällskap så där, men det börjar gå överstyr när halva garderoben bor där. Nu ska jag nog käka lite lasange.. som är en jätte bra frukost btw. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0