Jag är en knäppis.

Har ingen aning om varför, men kl 8 i morse var jag pigg! Vaknade av mig själv, men tänkte " Klockan är ju bara 8a, och jag KAN sova mer så jag sover lite till.."Så jag somnade om, vaknade runt 10 och var ännu piggare, men det kändes också för tidigt. Så nu när jag vaknade vid halv tolv så var jag himmlans trött. Hann till och med bli väckt av pappa som ringde och sa " Hej, vaken? jag tänkte komma förbi. Barack vann btw, vet du det? Aa men ring sen då så kommer jag då och aa hej." Det är kul och prata med folk när man själv inte riktigt är vaken för att jag sa var "mmm, ja jag sover, aha va bra då! aa men jag ringer när jag är vaken.. hej." Så nu befinner jag mig här framför tv:n och dricker kaffe. Får se vad jag gör av dagen!

Lycka till Anna med jobb interjuven, hoppas du får jobbet!  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0