Jag vill bli en desperate housewife.

Tänk vilket spännande liv! Allt i deras vardag är spännande. Dem ser perfekta ut, lever allt perfekt.. men bakom det perfekta så gömmer sig massa lögner, skvaller och mycket som är spännande. Tänk om våra liv hade varit så här spännande? Tänk om vi kunde göra sånt här? Asso bara för att våra vardagar skulle bli spännande. Jag hade inte direkt bangat på att ha en affär med trädgårdsmästaren och shoppa ihjäl mig, bara för att!

Nog pratat om hemmafruarna, för jag skrev bara det där för att jag ser på reprisen som går på 5an just nu. Får se hur resten av dagen blir. Det känns rätt så segt just nu eftersom jag gick upp 11 (visst är jag tidig idag?), och har bara lyckats äta frukost och nu är klockan snart 2. Kanske borde ta en liten dusch och göra mig söt tills när mamma kommer hem så att hon inte tror att jag inte har gjort något idag. Haha, i för sig så fattar hon nog redan att jag inte gör något alls, men ändå, gäller att låtsas som att man har gjort något vettigt med dagen för då känns den inte lika misslyckad!


Där är vi, så små och så oskyldiga. Om några år blir vi jobbiga hemma fruar som lever svensson liv med volvo,villa och vove. You have to enjoy it while you can ;)

Kommentarer
Postat av: Mimi

Volvo, Villa & Vovve? Endast jag vet att du egentligen ville säga Vilja, Våld & Vaselin. ;)

2008-11-23 @ 15:47:18
URL: http://mimamimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0