Kalas i går, trött idag.

Går kvällen började si så där lite segt. Satt hos mig och fixade oss och drac lite. Sen drog vi till folket som halv sov, men efter ett tag så kom dem igång igen. Sen vart det av till Kc av alla ställen. Haha, men det var faktiskt kul. Jag underskattar KC lite grann faktiskt. Tur som va så åkte vi dit så pass sent så att vi inte behövde vara där allt för länge, lagom länge för att skaka rumpan ett tag. Men det var inte skönt att komma ut sen efter allt dansande, det var is kallt ute ju! Frost som nästan såg ut som snö, och det var bara allmänt kallt ute. Ska ge er några bilder från igår också, enjoy ;)


Jag :)
Jag och Bananisen.
Anna och Matilda.
Syster. Dålig bild, men syster! haha

Kommentarer
Postat av: Mimi

Vad fina ni var bb!

2008-11-03 @ 16:57:36
URL: http://mimamimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0