Kvälls uttråkad.

Av någon konstig anledning så är jag för pigg för att sova. Sov 5 timmar i morse, för aa då kom jag hem. Har varit vaken hela dagen, inte power napat och inte druckit kaffe. Fattar inte varför jag är pigg. Hela familjen sover, till och med vovven ligger här brevid mig och snarkar. Sitter här och ser på scrubs och fundilerar på att gå in och söka lite jobb. Som alla vet så är jag undersköterska och det borde egentligen inte vara så svårt att få jobb tycker man eftersom det finnns så många outbildade som jobbade inom vården, men icke då! Det är faktiskt svårt det här med att söka jobb.

I morgon borde jag se till och göra något vettigt utav dagen, frågan är bara vad? Borde egentligen shoppa skor och grejer. Och städa mitt rum eftersom den ser ut som en stor garderob med lite möbler under. Så eftersom jag skriver det här och planerar vad jag ska göra med min morgon dag så kommer jag förmodligen :

- Sova till 12-13.
- Gå upp och dricka kaffe i några timmar.
- Vänta på att mamma ska kommma hem.
- Tråka framför tv:n.
- Få något ryck att jag vill göra något, och kanske ta en promenad.
- Börja om samma rutin igen.

Det brukar bli så, jag är inte bra på att planera saker med mig själv och sen hålla dem. Ni märker ju hur det gick med att vara nyttig och börja träna och ha sig, det gick ju "jätte bra", är riktigt fit nu måste jag säga! Ne.. lite mer choklad på det här. Go natt sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0